wtorek, 7 stycznia 2014

2013

Jaki był ten rok?

Pod względem studiów - zdałam sesję zimową (ale nie miałam ferii...), potem letnio-jesienną ;D Zero warunków. Wiem, że mogłabym dać z siebie więcej, ale jakoś zawsze spadam na cztery łapy... no i zwyczajnie mi się nie chce. Daję +/-

Pod względem pracy dorywczej - jestem doceniana (właśnie mijają dwa lata owocnej współpracy, jeśli tak to można nazwać), praca przynosi namacalne efekty, oby tak dalej! Tu +

Pod względem zdrowotnym - minął najgorszy czas po złamaniu, minął ból przy dużym wysiłku, a z drugiej strony... nadal boli na zmianę pogody. Z trzeciej strony, nie zrobiłam dosłownie nic, żeby powalczyć o inny element zdrowia. Z czwartej, bardzo poprawiła mi się kondycja, zajęcia sportowe raz w tygodniu. +/-

Pod względem rodzinnym - wiem, że w razie czego mam na kogo liczyć, ale było miedzy nami tyle kłótni, pretensji, wzajemnej złości, że aż szkoda mówić... Znowu +/-

Pod względem znajomości - pogłębiła się relacja z jedną osobą, pomimo różnych charakterów dogadujemy się bardzo dobrze, rozumiemy się, mamy dosyć podobne doświadczenia, niektóre poglądy i niektóre zachowania. Za to pogorszyły się relacje z osobami z liceum, rzadziej się widujemy itd. +/- 

Pod względem facetów - na plus, choć ostatni... szkoda gadać, gad jeden, lepiej żebyście nie wiedzieli czego mu życzę :P +/- 

Pod względem duchowym - pogubiłam się, ale z drugiej strony trochę się o sobie nauczyłam... Daję +/-

Pod względem rozrywek i pasji - miałam świetne wakacje, wypiłam w tym roku tony alkoholu, z reguły nie musiałam się ograniczać z wszystkim, co lubię (pomijając koniec roku :P). +

Pod względem pieniędzy - jestem w stanie samodzielnie opłacić sobie wszystkie elementy związane ze studiami (ksero, bilet autobusowy), wszelkie rozrywki, zainteresowania, aż po kosmetyki i ubrania. Niestety, straciłam mnóstwo stówek, których już nie odzyskam... +/-

Jak widać więcej jest + (bo porównywałam tylko rzeczy bezpośrednio dotyczące mnie... ale to nic, + to +). To był dobry rok i mam nadzieję, że obecny wyeliminuje kilka kolejnych minusów.

1 komentarz: